Formació i Ocupació

FORO LOGO

Al programa FORO – formació i ocupació d’Espiral acompanyam a persones en risc d’exclusió social en la recerca activa de feina o formació per millorar la seva qualitat de vida. 

Inclou 3 grans línies d’actuació: 

  • Orientació laboral 
  • Formació 
  • Inserció – intermediació laboral 

A les sessions d’orientació laboral, individuals o grupals, treballam estratègies i competències transversals per tal d’optimitzar els itineraris personals i arribar a la inserció final: habilitats socials, motivació cap al procés de recerca, defensa del currículum, entrevista de feina, competències digitals, … 

Per la millora de les capacitats professionals, les nostres accions formatives estan molt influenciades per les necessitats del teixit empresarial del nostre entorn: cuina, sala i cafeteria, neteja i cambrera de pisos. 

Amb la intermediació/inserció laboral, realitzam una intensa tasca de prospecció i establiment de vincles amb teixit empresarial, analitzant les ofertes i els perfils professionals amb profunditat per proposar les candidatures idònies i acompanyar-les per arribar a una inserció exitosa.  

FORO duu a terme un intens treball en xarxa amb els serveis socials i altres entitats del tercer sector.  

Els nostres punts d’atenció estan ubicats a l’Espai Comunitari Litoral de Llevant (Molinar), Centre Municipal Serveis Socials de S’Arenal de Palma i els serveis socials de S’Arenal de Llucmajor.  

Equip Foro

Directora del programa FORO

Diplomada en Relacions Laborals. Coordina programes de gestió d’equipaments sociocultural i els Serveis d’Informació i Orientació de FORO. Responsable d’RR.HH.

Tècnica d'intermediació

Graduada en Educació Social. Màster en Gestió de Recursos Humans. Tècnica d’intermediació laboral. Especialista en entrevista per competències.

Tècnica d'orientació

Tècnica d’orientació laboral. Treballa amb suport en la cerca d’ocupació. Realitza accions d’orientació formativa-laboral en el programa.

Tècnica de suport a l’ocupació

Estudis en Psicologia, Immigració, Intervenció i Mediació Intercultural. Es dedica a l’orientació laboral i és tutora de les formacions del programa FORO.

Tècnic formador

Chef i formador dels cursos de cuina de les formacions del programa FORO.

DERIVACIONs

IMG_4327

FORMACIÓ POLIVALENT D'AJUDANT DE CUINA, SALA I BAR AMB ANGLÉS

Part teòrica a partir del 6 d’octubre. 185 hores teòriques. Pràctiques a empreses a partir de l’11 de novembre.

Contacte i inscripcions en el telèfon 665 919 260 i al correu electrònic eugenia@espiralonline.org

¡CURS GRATUÏT!

Curso FORO Cocina CAN TAPERA 2025

CURS D'OPERACIONS BÀSIQUES DE NETEJA

Part teòrica a partir del  18 de novembre. 40 hores teòriques i 20h pràctiques.

Contacte i inscripcions en el telèfon 682 265 269 i al correu electrònic aina.canto@espiralonline.org

¡CURS GRATUÏT!

Curso FORO Cocina CAN TAPERA - 2025

fundació la caixa

FORMACIÓ

programa incorpora

Espiral fa part de la Xarxa Incorpora Illes Balears des de l’any 2019, i permet tancar el cicle del programa FORO mitjançant un potent servei d’intermediació laboral de les persones que atenem, fent de nexes entre les necessitats de les empreses amb qui treballam i les persones que atenem.

finançadors del programa:

SOIB Oportunitats d'Ocupació per a la Dona 2025-2028
Espiral desenvolupa una activitat de foment de l’ocupació promoguda pel SOIB i cofinançada pel Fons Social Europeu Plus (FSE+) per un import de 23.630,38 € que s’emmarca dins l’Eix 1 i ha de contribuir a l’objectiu específic A: “Millorar l’accés a l’ocupació i a mesures d’activació de tots els demandants d’ocupació, i en particular dels joves, els aturats de llarga durada i els grups desfavorits, les persones inactives, promovent l’ocupació per compte propi i l’economia social”
Dona Ara